رویدادها آرشیو خبر ها
تمرین امروز یوونتوس

تمرین امروز یوونتوس

تمرین امروز بیانکونری به منظور آمادگی بیشتر برای بازی با ساسولو در حالی انجام شد که مهاجم گلزن یووه روز خوبی را تجربه کرد .

ابتدا در بیشتر رسانه ها خبر ِ احتمال ِ دعوت از کارلوس توز به تیم ملی آرژانتین مطرح شد که مطمئنا این می تواند باعث افزایش انگیزه توز شود . و از طرف دیگر توز امروز جایزه ای را از کارگردان برنامه ورزشی Guerin Sportivo ، ماتئو مرانی دریافت کرد .

بر اساس اخبار منتشر شده آلگری در دیدار برابر ساسولو باز هم از زوج توز و یورنته در خط حمله استفاده خواهد کرد و با توجه به کم فروغ بودن مهاجم اسپانیایی ، اما همچنان شانس حضور در ترکیب ثابت از او گرفته نخواهد شد .

بازیکنان ایتالیایی ملی پوش یووه نیز پس از دیدار با مالت امروز استراحت کردند و فردا به همراه دو بازیکن دیگر یعنی کومن و موراتا به تمرین اضافه خواهند شد . 

همچنین آرتورو ویدال و کوادو آزاموا دو بازیکن ملی پوش دیگر یووه هستند که هنوز هم در اختیار تیم ملی های خود قرار دارند و پیش بینی می شود که در بازی برابر ساسولو استراحت کنند تا آماده دیدار برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا شوند .

بر طبق پیش بینی ها در غیاب بارتزالی و کاسرس دفاع سه نفره یووه را در بازی با ساسولو اوگبونا ، بونوچی و کیلینی تشکیل خواهند داد . این در حالی است که از مارونه هم به عنوان جانشین کاسرس در خط دفاعی یاد میشد و وضعیت او رو به بهبود است اما گفته می شود که این بازیکن هنوز در بهترین شرایط برای بازی قرار ندارد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: